Komplex társasházkezelés, kiváló szakemberekkel

 

Társasházkezelés, közös képviselet, műszaki ügyintézés, könyvelés, gondnoki szolgáltatás, társasház- takarítás, pályázatmenedzsment, társasház-felújítás.

Teljeskörű szolgáltatás, kedvező áron

A piacon fellelhető egyik legjobb ár-érték aránnyal kínáljuk ügyfeleink részére az optimális megoldásokat. Profilunk: komplex társasházkezelés a kis vagy nagy méretű, az új vagy régi építésű társasházaknak. Társasház-üzemeltetőként felmérünk, javaslunk, és minden projektet az elejétől a végéig megvalósítunk. Professzionális közös képviseletünk mindent elkövet azért, hogy megelőzzék az épületekben gyakorta előforduló hibajelenségeket, és, hogy a lakók érdekében érvényesítsük a garanciális és szavatossági igényeket.

Mi, a New-Line Kft. vezetői és munkatársai mind átérezzük a felelősséget, hogy az egyik legnagyobb értéket, az otthonát bízza ránk.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Mi is társasházban élünk

Saját bőrünkön tapasztaljuk azokat az igényeket és problémákat, amelyekkel ügyfeleink szembesülnek nap mint nap. Tisztában vagyunk vele, mit jelent, ha otthonunk ügyeit magas szinten kezelik, és mindig van kihez fordulni.

Tudjuk mennyire szenzitív egy lakóközösségben élni; mennyire fontos a minőségi kommunikáció, valamint a gyors és precíz problémamegoldás. A személyes kapcsolattartás, a közvetlen, kommunikáció.

Tudjuk, mekkora érték, ha egy kézben tartják társasházunk dolgait, és nem kell külön-külön felkutatni a megfelelő szakembereket – legyen szó a közös képviselőről, társasház-könyvelésről, gondnoki, recepciós szolgáltatásról, vagy bármilyen felmerülő műszaki feladat ellátásáról.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen kapcsolatba velünk!

Feladatunk az Ön otthonának nyugalma!

TÁRSASHÁZKEZELÉS, SZOLGÁLTATÁS

Klasszikus társasházkezelés: 

  • A folyamatos műszaki állapotfelmérés érdekében a társasházakat rendszeresen szemlézzük. 
  • A Társasház részére biztosítjuk a hatékony és nyugodt ügyintézést. 
  • A számlahátralékokkal rendelkező Társasházak részére segítséget nyújtunk.
  • Közgyűlések előkészítése, levezetése, határozatok végrehajtása, adminisztrációs feladatok (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.) folyamatos ellátása; 
  • Társasház bankszámlájának vezetése számlavezető banknál; 
  • Víz-csatorna, szemétszállítási díj, elektromos díj, illetve egyéb átalánydíjak folyamatos kiegyenlítése;
  •  Az éves elszámolás és a következő évi költségterv előkészítése a közgyűlést megelőzően a Társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi és a vonatkozó törvényeknek megfelelően; 
  • Házirend, tűzvédelmi szabályzat kidolgozása, frissítése. Alapszabály (Alapító Okirat), közgyűlési határozatok jogi megfelelőségének biztosítása; 
  • Háztakarító, karbantartók, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozási szerződések megkötése (Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve) és az elvégzett munkák folyamatos ellenőrzése; 
  •  A közös tulajdonú helyiségek bérleményi hasznosítása, az előírásoknak megfelelő pénzügyi feladatok folyamatos elvégzése, a fenntartási, felújítási ügyek intézése 

Könyvelési és adminisztrációs feladatok: 

  • Társasházi könyvelőprogramot használunk; 
  • Tulajdonosok befizetéseinek online (személyesen követhető, lekérdezhető), és papíralapú nyilvántartása, egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás (egyéni összesített) elkészítése; Kompenzációk és támogatások érvényesítése a tulajdonos egyéni folyószámláján; 
  • A tulajdonosi befizetések és hátralékok havonkénti ellenőrzése, a hátralékosok felszólítása, megállapodás, közgyűlési határozat, illetve Alapító Okirat szerint; Fizetési felszólítások, fizetési meghagyások és jelzálog bejegyzések ügyintézése; 

Műszaki háttérbe tartozó feladatok: 

  • Állandó 24 órás telefonos elérhetőség az azonnali intézkedést igénylő: baleset, elemi csapás, súlyos kár, továbbá az egészséget vagy a környezetet fenyegető veszély megelőzése vagy elhárítása érdekében. 
  • Az észlelt és a tulajdonostársak által bejelentett hibák megszüntetése a lehető legrövidebb időn belül. 
  • A Társasház állagának folyamatos figyelemmel kísérése, ellenőrzése. 
  • A lehető leghatékonyabb biztosítási szerződés kiválasztása, a nem várt kiadások biztosító általi fedezésére. 
  • Szerződések előkészítése, pályázatfigyelés, pályázatírás. 
  •  

 HOSSZÚ ÉS RÖVID TÁVÚ KEZELÉS 

Szolgáltatási szerződéseinek átvizsgálása – költségmegtakarítás 

A Társasház hatályos szolgáltatási szerződéseinek átvizsgálása. A szolgáltatások többségénél tapasztalatunk szerint érdemes pályázatot kiírni, hogy ezek megfelelő ár-érték arányban kerüljenek elvégzésre. Ilyenek például: takarítás, gépészeti karbantartások, gyengeáramú karbantartás, stb. Ezekben az esetekben a pályázatra beérkező ajánlatok kiértékelése, a szolgáltató kiválasztása Számvizsgáló Bizottság által, vagy a közgyűlésen történik. 

Kintlévőségek hatékony kezelése 

A Társasház gazdasági stabilitása érdekében a kintlévőségeket az eljárási rendeket megfelelően behajtjuk. Ehhez minden szükséges jogi eszközt igénybe veszünk. 

Hosszú távú megtakarítási program 

Minden Társasház életében eljön az idő, amikor részben vagy egészben fel kell újítani az épületet. Mindenképpen javasoljuk felújítási alap képzését, illetve lakástakarékpénztár szerződés megkötését. Ezekkel a lépésekkel már most meg lehet alapozni egy későbbi felújítás finanszírozását, és elkerülhető, vagy megelőzhető egy-egy, nem várt meghibásodás miatt a Tulajdonosokra háruló tetemes költségelosztás. 

Megkeresés

Kérem töltse ki az alábbi mezőket, majd kattintson a küldés gombra, és én felveszem Önnel a kapcsolatot telefonon!

Társasházkezelői megkeresés

Adatvédelem

11 + 9 =